pomoc

Pomoc

Tutaj znajdziesz podstawowe pytania i odpowiedzi dotyczące korzystania z naszej aplikacji.



FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

1Zapomniałam(em) hasła do swojego konta. Co mam zrobić?
W przypadku utracenia hasła należy wybrać link „Zapomniałem hasła” pojawiający się na stronie logowanie pod opcją "Zaloguj" (poniżej pól login i hasło). Następnie należy podać adres e-mail, na który zostało zarejestrowane konto i wybrać opcję "Reset hasła". Informację z instrukcją zmiany hasła wyślemy na podany adres e-mail.
2Czy plik tekstowy sprawdzany przez UŻYTKOWNIKA INDYWIDUALNEGO jest dodawany do Bazy?
Nie. Prace sprawdzane w systemie Plagiat.pl przez Użytkowników Indywidualnych nie są dodawane do bazy ani wykorzystywane do dalszych porównań. Dokumenty sprawdzane z wykorzystaniem kont Uczelni nie są porównywane z pracami wcześniej wprowadzonymi do systemu przez Użytkowników Indywidualnych.
3Jak usunąć konto użytkownika indywidualnego?
W celu samodzielnego usunięcia konta zarejestrowanego w serwisie Plagiat.pl należy użyć opcji "Usuń" dostępnej na koncie użytkownika w zakładce "Edycja konta". Dyspozycję taką można złożyć też pisemnie. W tym celu należy przesłać wiadomość potwierdzającą chęć usunięcia konta wraz ze znajdującymi się na nim dokumentami na adres e-mail: pomoc(at)antyplagiat.pl Wiadomość powinna być przesłana z formularza dostępnego w zakładce "Pomoc" na koncie użytkownika. W przypadku przesłania wiadomości innym kanałem Dział Obsługi Klienta na potrzeby weryfikacji może poprosić o przesłanie wiadomości z konta.
4Jak sprawdzić KOSZT analizy antyplagiatowej pracy?
Wysokość opłaty za sprawdzenie jest zależna bezpośrednio od objętości pracy oraz wyboru dodatkowych opcji takich jak Sprawdzenie Priorytetowe oraz Sprawdzenie z bazą RefBooks, możliwych do wybrania podczas dodawania dokumentu do sprawdzenia. Rejestracja w systemie oraz wgranie pracy są bezpłatne. Po wgraniu dokumentu system obliczy, ile Tokenów potrzebnych będzie do jego analizy. Zakłada się, że jedna strona standardowo zapisanego arkusza A4 zawiera ok. 2000 znaków. Jeden TOKEN zapewnia sprawdzenie 18 000 znaków. Koszt usług dodatkowych również zależy od objętości sprawdzanej pracy. Cena zakupu jednego TOKENA za pomocą przelewu bankowego lub karty kredytowej wynosi 8,05 zł netto (9,90 zł brutto).
5Czy system Plagiat.pl sprawdza jedynie prace napisane w języku polskim?
Nie, system Antyplagiat wykrywa podobieństwa w dokumentach we wszystkich językach opierających się na alfabecie łacińskim oraz cyrylicy. Ze względu na szerokie bazy porównawcze rozwiązanie zostało maksymalnie dostosowane do specyfiki języka polskiego i angielskiego, dzięki czemu najlepsze efekty uzyskuje się przy zgłaszaniu prac właśnie w tych językach. Niemniej jednak, teksty napisane w innych językach tj. rosyjski, niemiecki, szwedzki, ukraiński itd. również zostaną porównane z dostępnymi dla systemu bazami, a podobieństwa będą wskazane w Raporcie.
6Dlaczego nie przenosi mnie na stronę banku?
Problem z przekierowaniem ze strony Plagiat.pl na stronę banku, którego jest Pan/Pani klientem, nie leży po naszej stronie. Sugerujemy dokonanie płatności inną metodą - za pomocą providera PayPal .
7Czy jeśli dokument został już sprawdzony, to będzie możliwość edycji danych dokumentu (imienia, nazwiska, tytułu) na koncie Użytkownika Indywidualnego?
Tak, dane dokumentu, którego analiza zakończyła się mogą zostać edytowane. Opcja jest dostępna po zalogowaniu na konto użytkownika w "Akcjach" przy danym dokumencie.
8Czy można wykonać bezpłatne/próbne sprawdzenie pracy?
Tak, oferujemy możliwość przetestowania Serwisu na krótkich fragmentach tekstów. Zgodnie z Regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną przez Plagiat.pl Sp. z o.o. z dnia 19.01.2024 r. można sprawdzić teksty o długości do 500 znaków, z ograniczeniem do 10 testów miesięcznie.
9KIEDY zostanie sprawdzona praca?
Po prawidłowym dokonaniu i zaksięgowaniu transakcji system automatycznie rozpocznie sprawdzanie wgranego dokumentu. Wynik analizy antyplagiatowej w postaci Raportu będzie dostępny na koncie w systemie po zalogowaniu, a także przesłany mailem na adres użytkownika wskazany podczas rejestracji konta. Zgodnie z Regulaminem 19.01.2024 r. termin wykonania analizy zwykle nie przekracza 24 godzin. Podczas dodawania dokumentu Użytkownik ma możliwość wyboru opcji Sprawdzenia Priorytetowego, Które zapewnia skierowanie dokumentu do Analizy za pośrednictwem kolejki pierwszeństwa, tym samym skracając czas oczekiwania na Raport Podobieństwa. W przypadku wyboru opcji Sprawdzenia Priorytetowego 98% prac otrzymuje Raport w czasie krótszym niż 30 minut.

Konto użytkownika:

1 Jak mogę utworzyć konto w systemie?
W celu sprawdzenia dokumentu należy utworzyć konto za pomocą formularza rejestracji, który dostępny jest w prawym górnym rogu (zakładka „Rejestracja”). Rejestracja konta jest darmowa. W formularzu rejestracyjnym należy podać poprawny adres e-mail oraz wprowadzić, a następnie potwierdzić hasło.
Po zapoznaniu się z regulaminem systemu Antyplagiat i jego akceptacją, na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym potwierdzającym utworzenie konta.
2Zapomniałam(em) hasła do swojego konta. Co mam zrobić?
W przypadku utracenia hasła należy wybrać link „Zapomniałem hasła” pojawiający się na stronie logowania pod opcją "Zaloguj" (poniżej pól "Login" i "Hasło"). Następnie należy podać adres e-mail, na który zostało zarejestrowane konto i wybrać opcję "Reset hasła". Informację z instrukcją zmiany hasła wyślemy na podany adres e-mail.
3Po zarejestrowaniu w Serwisie nie otrzymano hasła na adres e-mail. Dlaczego?
W pierwszej kolejności należy sprawdzić poprawność wpisanego adresu e-mail. Link aktywacyjny wysyłany jest automatycznie na podany przy rejestracji adres e-mail. Jeśli mail aktywacyjny nie pojawił się w skrzynce odbiorczej, należy sprawdzić folder SPAM, ponieważ są tam czasami przekierowywane niektóre wiadomości. Jeśli wiadomości nadal nie ma prosimy o kontakt pod adresem: pomoc(at)antyplagiat.pl.
4Nie mogę się zalogować na moje konto. Dlaczego?
Logowanie do systemu jest możliwe przy użyciu poprawnego loginu i hasła. Zalecamy użycie opcji „kopiuj/wklej”. Należy pamiętać o użytym znaku specjalnym, wprowadzonym do hasła podczas rejestracji. Pozostałe warunki bezproblemowego korzystania z serwisu:
- przeglądarka powinna mieć włączony mechanizm cookies,
- korzystanie z przeglądarek internetowych przeglądarka internetowa Mozzila Firefox (99.x lub nowsza) lub Google Chrome (100.x lub nowsza) lub Microsoft Edge (101.x lub nowsza) z włączonym mechanizmem obsługi cookies,
- przeglądarka powinna mieć włączoną obsługę JavaScript,
- przeglądarka powinna mieć włączoną obsługę CSS.
Spełnienie powyższych warunków w 99% gwarantuje możliwość korzystania z Systemu. W pozostałych przypadkach prosimy o kontakt pod adresem: pomoc(at)antyplagiat.pl.

Raport Podobieństwa:

1W jaki sposób interpretować wyniki raportu podobieństwa?
W celu poprawnej interpretacji raportu podobieństwa należy zapoznać się z Instrukcją interpretacji raportu dostępną w zakładce „Instrukcje”
2Czy wyniki raportu podobieństwa mogą być różne dla jednego dokumentu?
Ze względu na dynamiczną strukturę Internetu, który stanowi główną bazę porównawczą dla Użytkowników Indywidualnych, różnice w wynikach weryfikacji zdarzają się, o czym informujemy w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną przez Plagiat.pl Sp. z o.o. z dnia 19.01.2024 r. Przydużej liczbie sprawdzeń i modyfikacjach w tekście różnice w wynikach współczynników wynikają także z faktu, że przekształcone zdania mogły zostać zlokalizowane w Internecie na innych stronach internetowych niż te, z których korzystano pierwotnie. Wyniki będą różne w przypadku analizy tego samego dokumentu za pomocą opcji STANDARD, a następnie po raz kolejny przy wybraniu opcji PREMIUM – sprawdzenia z dodatkowymi bazami.
3Co oznaczają „współczynniki podobieństwa 1 i 2”?
Wszystkie informacje odnośnie do interpretowania współczynników podobieństwa znajdują się w Instrukcji Interpretacji Raportu Podobieństwa w sekcji Pomoc – instrukcje.
4Co oznacza wystąpienie Alertu?
Alert oznacza wykrycie w tekście zabiegów edytorskich, które mogą mieć na celu zaburzenie wyników analizy. Niewidoczne dla osoby zapoznającej się z treścią pracy na wydruku lub w pliku, wpływają na frazy porównywane podczas analizy tekstu (poprzez celowe zmiany zapisu tekstu) w celu ukrycia zapożyczeń lub obniżenia wyników w Raporcie podobieństwa. Należy ocenić, czy zaznaczone wystąpienia wynikają z uzasadnionego formatowania tekstu (nadwrażliwość systemu), czy są celową manipulacją. Wyróżniamy 4 grupy zabiegów edytorskich: znaki z innego alfabetu, ukryte znaki, mikrospacje i rozstrzelenia.

Detekcja AI

1Na czym polega usługa sprawdzenia pod kątem wykorzystania AI?
Jest to usługa dostarczająca informację o prawdopodobieństwie, z jakim wgrany do sprawdzenia tekst został utworzony przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji opartych na modelu językowym GPT tj. GPT-2, GPT-J, GPT-NEO, GPT-3 lub GPT-4. Przykładowe narzędzia to ChatGPT, Bing, Bard, Jasper. Inaczej nazywana detekcją AI. Wynikiem detekcji jest raport, wyświetlany jako dodatkowa sekcja w Raporcie Podobieństwa, w którym procentowo - od 0 do 100% przedstawione jest prawdopodobieństwo użycia AI. Raport prezentuje ogólny współczynnik prawdopodobieństwa użycia narzędzi opartych na AI dla całego sprawdzanego tekstu, a następnie w szczegółach - dla poszczególnych fragmentów pogrupowanych w 5 zakresów procentowych. Każdy zakres ma przypisany swój własny kolor i % prawdopodobieństwa.
2Jaka jest skuteczność sprawdzenia pod kątem wykorzystania AI?
Skuteczność naszego detektora wynosi ok. 95%. Należy jednak pamiętać, że detektor jest narzędziem wspierającym weryfikację oryginalności tekstów, ma wysoką dokładność, jednak jest obecnie w fazie rozwoju, wobec czego mogą zdarzyć się fałszywe pozytywne i fałszywie negatywne wyniki. Obecnie ich poziom nie przekracza 5%. Dzięki wydajności detektora możemy zapewnić krótki czas generowania raportu. Aby usługa była możliwa do wykonania tekst powinien mieć minimum 100 słów lub minimum 1000 znaków.
3Jak rozumieć wynik sprawdzenia pod kątem użycia AI, czyli współczynnik prawdopodobieństwa?
Współczynnik pradopodobieństwa prezentuje ogólne prawdopodobieństwo, że tekst został stworzony przez sztuczną inteligencję. Ważne: wynik nie wskazuje ile było treści AI, a ile człowieka.

Dokumenty:

1Czy dodawane do systemu Plagiat.pl dokumenty są chronione?
Tak, przestrzegamy poniższych zasad:
  • dokument jest widoczny tylko w ramach konta, z którego został skierowany do analizy;
  • każde konto jest zabezpieczone unikalnym hasłem dostępu;
  • na ewentualne udostępnienie dokumentu innemu użytkownikowi musi wyrazić zgodę użytkownik, który go zgłosił (dotyczy to wyłącznie użytkowników kont abonamentowych;
  • użytkownicy kont indywidualnych nie mają możliwości udostępniania sprawdzonych przez siebie prac innym użytkownikom serwisu), dokumenty zgłoszone przez użytkowników kont indywidualnych (sprawdzanie opłacane poprzez zakup TOKENÓW) nie są udostępniane nigdy, nikomu i na żadnych warunkach,
  • o ewentualnym udostępnieniu takich danych w przypadku prac wprowadzonych przez użytkowników kont abonamentowych decydują wyłącznie władze uczelni oraz posiadacze kont. Pracownicy spółki Plagiat.pl nie mają żadnego wpływu na te decyzje;
  • Plagiat.pl działa zgodnie z zasadami Polityki Ochrony Prywatności i obowiązującymi przepisami prawa.
  • 2Jak długi jest okres oczekiwania na wyniki analizy antyplagiatowej?
    Zgodnie z Regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną przez Plagiat.pl Sp. z o.o. z dnia 19.01.2024 r. termin wykonania analizy wynosi do 24 godzin. Podczas dodawania dokumentu Użytkownik ma możliwość wyboru opcji Sprawdzenia Priorytetowego, Które zapewnia skierowanie dokumentu do Analizy za pośrednictwem kolejki pierwszeństwa, tym samym skracając czas oczekiwania na Raport Podobieństwa. W przypadku wyboru opcji Sprawdzenia Priorytetowego 98% prac otrzymuje Raport w czasie krótszym niż 30 minut.
    3Czy sprawdzona praca jest wykorzystywana do dalszych porównań?
    Nie. Tekst pracy po sprawdzeniu przez użytkownika konta indywidualnego (sprawdzanie dokumentów opłacane za pomocą TOKENÓW) nie jest nigdzie rejestrowany. Tylko osoba znająca podane w czasie rejestracji login i hasło ma dostęp do wygenerowanego przez System Raportu podobieństwa. Teksty sprawdzone przez użytkowników kont indywidualnych nie są wykorzystywane w żaden inny sposób.
    4Czy plik tekstowy sprawdzany przez UŻYTKOWNIKA INDYWIDUALNEGO dodawany jest do Bazy?
    Nie, praca nie jest dodawana do bazy. Można sprawdzać pracę bez obaw o ewentualny autoplagiat.
    5Czy System rozpoznaje cytaty i uwzględnia przypisy?
    Nie, System wyszukuje podobieństwa zgłoszonej pracy z innymi dokumentami znalezionymi w Internecie oraz, w przypadku kont abonamentowych, z dostępnymi bazami dokumentów. Sama treść dokumentu nie podlega żadnej analizie. Z tego powodu nawet cytaty, które zostały prawidłowo oznaczone w tekście, zostaną podkreślone i uwzględnione przy liczeniu Współczynnika podobieństwa 1.
    6Z jakimi bazami porównywane są dokumenty dodane do sprawdzenia?
    System Plagiat.pl porównuje prace sprawdzane przez Użytkowników Indywidualnych z zasobami światowego Internetu oraz z Bazą Aktów Prawnych, natomiast dokumenty sprawdzane przez Uczelnie - dodatkowo z wewnętrzną uczelnianą bazą prac oraz z bazami innych uczelni współpracujących w ramach Międzyuczelnianego Programu Wymiany Baz , który funkcjonuje od czerwca 2006 roku. Użytkownik może rozszerzyć bazy, w których sprawdzony zostanie jego tekst. Podczas dodawania dokumentu do sprawdzenia system zaproponuje możliwość wybrania dodatkową opcję porównania pracy z zasobami bazy Refbooks Baza RefBooks to wielomilionowa baza tekstów naukowych, najnowszych książek, komentarzy oraz artykułów, składająca się z wielu zbiorów tekstów udostępnionych przez autorów i wydawców w ponad 30 językach, w tym polskim i angielskim. Sprawdzenie pracy z bazą Refbooks przybliży wyniki analizy antyplagiatowej do tych uzyskiwanych przez uczelnie oraz innych klientów instytucjonalnych.
    7Czy praca zgłoszona przez UŻYTKOWNIKA KONTA ABONAMENTOWEGO porównywana jest ze wszystkimi dokumentami wprowadzonymi do bazy Systemu?
    Nie. Prace porównywane są z zasobami internetowymi i z pracami wprowadzonymi do bazy przez użytkowników z tej samej uczelni oraz tych uczelni, które wyraziły zgodę na dostęp do ich baz.
    8W jakim formacie mogę dodać pracę i czy format wpływa na wynik analizy?
    Plik można dodać w jednym z następujących formatów: DOC, DOCX, ODT, RTF, PDF, PPT lub PPTX. Z wgranego pliku system pobiera tylko tekst, dzięki czemu format pliku nie generuje różnic w ostatecznym wyniku analizy.
    W celu wykonania prawidłowej analizy antyplagiatowej do systemu powinien zostać dodany dokument, z którego da się skopiować tekst, który następnie jest porównywany z bazami porównawczymi systemu Antyplagiat. Prosimy o sprawdzenie przed dodaniem tekstu do analizy, czy możliwe jest skopiowanie fragmentu treści, a następnie wklejenie go w inne miejsce.

    Tokeny i płatności:

    1Co to jest TOKEN?
    Token jest to jednorazowy „żeton”, którego posiadanie na koncie użytkownika umożliwia analizę antyplagiatową pliku. Liczba tokenów potrzebnych do sprawdzenia pracy jest zależna od objętości tekstu. Tokeny pojawiają się na koncie po zaksięgowaniu płatności.
    2Ile czasu jest ważny TOKEN?
    TOKEN jest ważny przez sześć miesięcy od daty zakupu i jest jednorazowego użytku.
    3Ile TOKENÓW należy kupić, aby sprawdzić dokument?
    W celu weryfikacji ilości wymaganych do sprawdzenia pracy TOKENÓW należy po zalogowaniu na konto użytkownika dodać dokument przeznaczony do analizy (metoda dowolna: z pliku lub "kopiuj/wklej"). System automatycznie obliczy ilość potrzebnych do sprawdzenia TOKENÓW. Każde rozpoczęte 18 tys. znaków wymaga zakupu jednego TOKENA.
    Uwaga! Za „znak” System uznaje każdy znak, jaki pojawia się w kodzie dokumentu. Są to nie tylko litery, cyfry, znaki przestankowe, spacje itp. uwzględniane np. w statystyce programu Microsoft Word, lecz także np. znaki przejścia do nowego wiersza, których statystyka Worda nie uwzględnia.
    4Jakie są koszty korzystania z serwisu?
    W przypadku kont abonamentowych sprawdzanie dokumentów opłacane jest przez instytucję wykupującą abonament. Koszty abonamentu ustalane są indywidualnie z Klientami instytucjonalnymi i zależą od liczby i objętości sprawdzanych tekstów. W przypadku kont użytkowników indywidualnych sprawdzenie pracy opłacane jest za pośrednictwem TOKENÓW. Jeden TOKEN pozwala sprawdzić tekst o objętości do 18 tys. znaków. Sprawdzenie każdego kolejnego rozpoczętego fragmentu o objętości 18 tys. znaków wymaga zużycia kolejnego TOKENA. Maksymalna objętość tekstu, który można sprawdzić za jednym razem, wynosi 500 tys. znaków. Zakupu TOKENÓW dokonuje się poprzez zakładkę Płatności / Kup TOKENY. Można to zrobić, płacąc przelewem bankowym, kartą kredytową. Koszt zakupu TOKENA przelewem bankowym lub za pomocą karty kredytowej wynosi 8,05 zł netto (9,90 zł brutto).
    5Tytuł przelewu przy płatności PayPal – czy mogę go zmienić?
    Nie, zmiana automatycznie wygenerowanego tytułu przelewu spowoduje opóźnienie w zaksięgowaniu wpłaty.
    6Co należy zrobić, jeżeli nie mam konta w żadnym ze wskazanych banków?
    W takim przypadku podczas dokonywania płatności za Tokeny zalecaną formą płatności jest "Przekaz/Przelew bankowy". Numer konta, na który należy dokonać przelewu, zostanie podany w blankiecie generowanym za pośrednictwem serwisu Przelewy24. Jest on możliwy do pobrania po wyborze opcji „Kup tokeny”, a następnie kliknięciu ikony „Przelew/przekaz”. Zaakceptowanie regulaminu dokonywania wpłat oraz wybranie opcji „Dokonaj płatności” prowadzi do wygenerowania blankietu do przelewu, zawierającego już dane do wpłaty, numer rachunku oraz kwotę.
    7W jakiej kolejności sprawdzane są prace dodane przez jednego użytkownika?
    W przypadku zgłoszenia do analizy kilku dokumentów przed zakupem Tokenów, należy wskazać dokument, który ma być sprawdzony w pierwszej kolejności po nabyciu Tokenów.
    8Czy mogę zamówić Fakturę VAT za zakupione tokeny?
    Użytkownik ma prawo do otrzymania faktury VAT za zakupione Tokeny. W tym celu, podczas dokonywania zakupu Tokenów należy zaznaczyć pole oznaczające prośbę o wystawienie faktury oraz uzupełnić formularz podając niezbędne dane: nazwa firmy, bądź w przypadku osoby prywatnej imię i nazwisko Użytkownika, adres, NIP (w przypadku osoby prywatnej – niewymagane).
    Jeśli użytkownik nie uzupełnił formularza wystawienia faktury podczas dokonywania płatności, w celu otrzymania faktury zobowiązany jest w terminie do końca miesiąca, w którym została zawarta transakcja przesłać na adres e-mail: pomoc@antyplagiat.pl prośbę o wystawienie faktury oraz niezbędne w/w dane.
    W przypadku braku zamówienia faktury VAT w panelu systemu podczas dokonywania płatności oraz braku przesłania prośby o jej wystawienie – najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca, w którym nastąpiła sprzedaż usługi, otrzymanie faktury nie będzie możliwe.

    Inne:

    1Gdzie znajdę regulamin kont indywidualnych?
    Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Plagiat.pl Sp. z o.o. z dnia 19.01.2024 r. znajduje się w zakładce "pomoc".
    2Czy system Plagiat.pl daje gwarancję wykrycia plagiatu w badanym dokumencie?
    Nie, system będzie poszukiwał dokumentów zawierających identyczne fragmenty w dostępnych bazach danych, jednak bez 100% gwarancji, że podobieństwo z którymś z występujących tam dokumentów zostanie wykryte. Ograniczenia skuteczności Systemu wynikają przede wszystkim z dynamicznej struktury Internetu oraz z faktu, że nie istnieją stuprocentowo skuteczne wyszukiwarki. Ideą systemu antyplagiatowego nie jest odnalezienie plagiatów, raczej zweryfikowanie poprawności zapożyczeń i identyfikacja ich źródeł.
    3Czym różni się sprawdzenie standardowe od sprawdzenia priorytetowego oraz/lub z bazą Refbooks?
    Podczas standardowego sprawdzania analizowanego dokumentu system Plagiat.pl porównuje prace sprawdzane przez Użytkowników Indywidualnych z zasobami światowego Internetu oraz z Bazą Aktów Prawnych w czasie nie dłuższym niż 24 h. Dzięki dodatkowo płatnym usługom praca zostanie sprawdzona priorytetowo oraz/lub z zasobami dodatkowej bazy Refbooks.
    4Czym jest Baza Refbooks?
    Baza RefBooks to wielomilionowa baza tekstów naukowych, najnowszych książek, komentarzy oraz artykułów, składająca się z wielu zbiorów tekstów udostępnionych przez autorów i wydawców w ponad 30 językach, w tym polskim, angielskim. Analiza antyplagiatowa dokumentu z tą bazą stanowi opcję PREMIUM, a jej koszt podany jest podczas potwierdzenia sprawdzenia pracy. Sprawdzenie pracy z tą bazą przybliży wyniki analizy antyplagiatowej do tych uzyskiwanych przez uczelnie oraz klientów instytucjonalnych.

    Inne pytania?

    ico_enter11.

    zaloguj się

    ico_upload12.

    wgraj pracę

    ico_done3.

    generuj raport

    ico_ok14.

    oceniaj

    Bądźmy w kontakcie